Einstein Unifies Space, Time, and Light
시즌 1, 에피소드 4: Trace the reasoning that led Einstein to his special theory of relativity, proposed in 1905. Address common misconceptions about this startling new view of time and space, which led to ideas such as mass-energy equivalence, the impossibility of faster-than-light travel, and the space-time continuum.