Сезон 1, серия 5: Dodger and Fagin swap out a barrel of ambergris with a fake. When Sneed finds Dodger and Belle together, it ends in pistols at dawn. Just as Dodger and Sneed are about to pull the trigger, an unanticipated arrival intervenes.