El enemigo en casa
시즌 1, 에피소드 4: China, 2013. María becomes a sex worker in order to get medicines for her friend Irina, but she can't save her life. What she manages to do is break out from prison and build a new life with the money that her friend left her. After returning to Spain, María is determined to get revenge from the people responsible for her captivity. Madrid, 2001. María backs out from her idea of suing her father, unaware that this decision will push her away from Juan at a time when he will need all her support. Meanwhile, Fernanda, admitted in the hospital, is recovering from alcohol poisoning, and Amparo shows up in Madrid with the intention of taking advantage of her new sister María. For that, Amparo gets into her house, her family and her life, following a detailed plan devised by Curro to pay his debts. But Amparo manages to get rid of Curro, so she can live her own way and, whatever it takes, María's life. María doesn't know that her enemy sleeps under her roof.