El Chavo El Enfermo; Buena vecindad
S1, E6: Chapatín will make a mandilon husband see his luck. At the “fiesta de la buena vecindad”, everyone comments on their intentions to have a good time. However, Chavo will unintentionally bother Chilindrina and they will end up arguing.