El Chavo
Chavo's Mischief
The Caquitos try to rob a house. In the courtyard, Quico and Chilindrina show off balloons, and Chavo unintentionally causes trouble.
Chespirito argues with beggars. Quico loses a coin, and the three kids launch an over-the-top detective interrogation to find it.