El Chapulín Colorado
The Villain's Fake Death
A group of soldiers surprise a friend with a cake. Dr. Chapatin is put on trial for running over a dog, and Chapulin faces a known villain.
A woman and her uncle ask Chapulin Colorado for help in facing a madman named Count Leech and his sidekick.
A father and daughter call Chapulin to scare off some thugs. Chapatin treats a hypochondriac, and Juana Gallo seeks to punish two prisoners.