La Hora Pico
The agents of ‘Cronicas de la justicia’ want to rescue some braseros, but not precisely those who cross the border. Dr. Kelly Willys saves her patient from his voices.
Dr. Willys receives Patricia Navidad in her office to help her with her anger problem. Nacasia tells Nacaranda what happened to her in the transport. Four television hosts create a very controversial debate.
'El Parejita' tells 'El Parejota' that he will no longer be corrupt. 'La Chupitos' wants to go abroad invited by a 'pollero'. Adrian dines at the house of his girlfriend, not knowing that he will be surprised.
Nacasia and Nacanda arrive at the house where they work as babysitters. 'El Parejita' stops a seller of tamales for speeding. The captain 'Albures' gives his peculiar weather conditions.
Boatriz applies a cream to 'La Doña' to erase the wrinkles on her face. Furcio goes to Dr. Willys and confesses that he wants to be human. The lady asks 'Chachita' to be more friendly and cooperative.