Una familia de diez
Ultimátum
Plácido receives a call from Gaby's father, who threatens to fire him; Plutarco tells his father that he will not allow his wife to leave, so he decides to resign.
Don Justo offers Placido to return to work under a condition that he does not agree with; with no payment, the López's telephone, gas and electricity are cut off; Gaby and Plutarco give Placido some news.
Having trouble watching open television, Don Arnoldo comes up with the idea of stealing the signal from a pay system; he is discovered by an inspector who forces them to sign a contract.