La familia P. Luche
After spending 4 years on an island surviving solely on coconuts, Ludovico promises his family to get them out of there soon. An entertainer finds them and informs them they are in a secluded part of Cancun.
Federica convinces Ludovico to hire a maid. Federica wants to hire a conservative and grumpy woman, but Ludovico prefers a woman with a good body.
Ludovico and Federica compete to see who will make the best party to Ludoviquito, but because of a misunderstanding Federica is kidnapped.
A rich man says that he is a cousin of the family, but neither Ludovico nor Federica remember him. He promises to leave them a great heritage, but they lose the money by mistake.