Nosotros los guapos
Buscando casa
Vítor takes his mother to the bus station because he is going back to his town; Albertano and Vítor meet when they go to see a room for rent and they fight over it, but Rosita, one of the tenants, advises them to share the room.
Vitor and Albertano manage to get a job as drivers in a minibus base, but their irresponsibility is going to cost them dearly, and they end up in jail.
When a neighbor receives a serenade, Albertano and Vitor realize how much money a mariachi makes; they decide that, with ranchera music, they will finally be able to pay off their debts, but their mariachi gets them into serious trouble.
Thanks to a stroke of luck, Albertano knocks out the toughest guy in the colony; Vitor sees the opportunity to make him the new promise of national boxing and earn a lot of money.
When the 15th birthday of one of Doña Cuca's goddaughters approaches, Vitor and Albertano see the opportunity to hire themselves out as chamberlains.