Tal para cual
El perfume
Nacaranda arranges a blind date for Nacasia but it doesn't turn out as she expected. Nacaranda receives a sample of a perfume that attracts men, and comes up with something that will turn the neighborhood upside down.
A cold wave hits the city, so Nacaranda and Nacasia decide to get money to start a blanket business. Find out if the girls manage to take advantage of this business opportunity.
Nacaranda is curious to know the whereabouts of her father, who abandoned them years ago. The search for Mr. Diogenes will lead Nacaranda and her friends to discover something unexpected in the cemetery..
Nacasia wins a truck in a raffle but Nacaranda explains that it is a common fraud. Nacasia and Nacaranda enter a business where they are promised to be millionaires in a short time, but everything gets out of control.