¿Tú crees?
An ambitious heiress entrusts her inexperienced brother to run the family supermarket. Still, he learns that if the business goes bankrupt due to an accident, he will collect the sure, so he will hire Plutarco and Gaby to blame them, without imagining that his stupidity could catapult the business.