Superior Donuts Electile Dysfunction
S2, E8: When Arthur suddenly decides to run against Fawz in a local election, his campaign manager, Franco, tries to help his boss bring home a win. Also, Tush and Randy realize they crossed paths long before the donut shop, and the encounter was hardly sweet.