Electric Bill
시즌 1, 에피소드 2: Richard Mooney, London's most infamous kidnapper, is brought in, and the race is on for Annie and Murphy to get a confession in time to save the life of his latest victim, Kate Jennings. To crack Mooney's silence, Murphy is set up as a suspected terrorist and goes under cover into Bellview Prison to befriend him.