Elementary School Musical
S22, E1: Lisa gets a dream week at arts camp where her counselors are Flight of the Conchords, then finds her return to the real world is more than a little disheartening. Meanwhile, Krusty discovers winning the Nobel Peace prize is not what it seems, and he must fight for his freedom in the World Court. Guest voices Lea Michele, Cory Monteith and Amber Riley of Glee.