Elevator
S1, E3: Self-proclaimed goddess of the galaxy, Judy Tenuta, and Space Ghost decide to visit the Elvis Chapel in Las Vegas. Space Ghost also talks with Dr. Timothy Leary, a man branded by Nixon as 'the most dangerous man alive.' Then, it's tacos for everybody, even actress Ashley Judd.