Elka's Wedding
S2, E22: It’s Elka’s wedding day but Melanie, Joy, and Victoria wake up with no recollection of Elka’s bachelorette party. Flashing back to the night before, the women must gather fractions of their memory to piece together what happened and where Elka is.