S1, E4: Jim is introduced to the intensely competitive world of high school football as the small town Pahokee prepares for the annual "Muck Bowl," an event that draws national attention because of the NFL players who have come from it. When the dead body of a business man emerges from the muck in a sugar cane field days before the big game, Longworth must figure out who would want the man dead. Pohokee's star player appears to be the most viable suspect. Colleen Manus warns Longworth not to cause a disturbance in Pahokee knowing this game means everything to the community. But Longworth is not going to let anything, not a little muck and certainly not a football game, stand in the way of getting the killer--or killers.