Emotional Contagion
S1, E10: On the run as fugitives, the team flies to Zambia to gather leopard DNA in order to manufacture a cure for the abnormal behavior that's affecting animals worldwide. When it's time to leave, they need to reach out to animal rights activist Ray Endicott to get safe passage out of the country. Also, Chloe makes the ultimate sacrifice to avoid further bloodshed. Warren Christie guest stars.