FBI Emotional Rescue
S2, E19: The FBI team investigates a drug deal gone bad after the body of a college student is found. Also, Detective Hailey Upton (Tracy Spiridakos) temporarily joins the team and finds her usual investigative methods clash with the Bureau's more buttoned-up environment, on FBI.