Empty Nest
Сезон 1, серия 4: Home is where the heart is, and Bobbie Jo's heart is aching at the thought of one of her babies leaving the nest. With a little help, she hopes to lift the spirits around the farm while Jerry struggles to lift Jaxon out of bed in time for school.