Empty Tank
S2, E9: Ben and Jewel take Cyrene to Washington, D.C. to help her transition into her first year at Howard University. Brooklyn decides to leave the Tankard palace for good and Marcus and Tish reveal if they plan to stay in Murfreesboro.