End Run
시즌 5, 에피소드 18: After his leg is amputated, Billy Tyler, a Black sergeant who back home was a star football player, believes he has nothing left to life for and decides he wants to die. Radar is able to get him to see he still has lots he can do, and Billy leaves the 4077th lacking a leg, but still standing tall.