Engine Out in Midair
Сезон 1, серия 3: Two hunters on a Cessna 180 fly low over the coastline of Alaska's Kenai Peninsula before making a steep and sudden climb. Seconds later, the plane slams into a bluff and bursts into flames, taking the lives of both men. The post-crash fire destroys crucial evidence needed to determine the cause of the accident. Follow local NTSB investigators as they attempt to solve the case, based on remaining clues, witness accounts, and a trip to Mobile, Alabama, where the plane's engine was manufactured.