Engineering and Technology in Your World
Сезон 1, серия 1: Begin by considering how engineering and technology influence your daily life - not just high-tech devices but also ordinary machines, buildings, and infrastructure that most people take for granted. In this series, you will learn to notice and understand these overlooked marvels.