Selling the Big Easy Entertaining vs. Broadmoor
S1, E6: A single mom in New Orleans is looking for a home with more space and wouldn't mind buying a property that generates extra income. Then, Brittany makes simple changes to a home's layout to give it better flow so her clients get a quick sale.