S1, E2: Shin and Hibiki witness discipline officer Wudo attacking a female student named Jun over a contraband cell phone. When Shiori intervenes, Hibiki attempts to aid her, but gets beaten for his troubles. Later, Jun and Shiori both vie for the cell phone, but Shin will only hand it over to the woman who agrees to his proposal...