S1, E1: Kijafa Vick calls out her husband Mike Vick after his controversial interview. Kijafa also reaches out to make peace with her neighbor Stacey Chambers, the alleged "stalker". Jeniva Samuel stresses over her husband's new dream to be a champion boxer.