S1, E1: Comedian and former head writer and contributor for “The Nightly Show” Robin Thede gives her hilariously unique take on the week’s headlines in politics and pop culture in a fast-paced, no-holds-barred late night show featuring biting social commentary, sharp sketch comedy and in-your-face pop culture parody.