The Rundown With Robin Thede
Comedian and former head writer and contributor for “The Nightly Show,” Robin Thede, gives her hilariously unique take on the week’s headlines in politics and pop culture in a fast-paced, no-holds-barred late night show featuring biting social commentary, sharp sketch comedy and in-your-face pop culture parody.