S1, E1: Having just won an important case, Martha is given two new cases for the next day, with a chance of getting a good reference for her Silk application. Under huge time pressure, Martha has to prepare overnight. But will she be able to satisfy both the personal and the professional demands placed on her? Or will she be forced to sacrifice one case in order to win the other?