Сезон 1, серия 1: Frank Mallon’s life is far from perfect. His wife has left him, the cars at his dealership aren’t selling, and his teenage daughter is out of control. When a bank manager warns Frank that he’s facing financial ruin, Frank comes up with a desperate plan to earn some money.