Pasión Episode 1
S1, E1: Santiago returns after 4 years of being captive and when he returns he asks for Camila's hand. Don Jorge, the town councilor, asks to assert his right to pernada, Santiago interferes and is seriously injured, so Camila goes of her own free will.