Pasión
It's located in a colonial Mexico of 1740 where the love of "El Antillano" and Camila, a pirate and a poor girl who is bought by an old millionaire. Camila is engaged to Santiago, he returns after 4 years of being held captive and they decide to get married, but the councilor, Don Jorge, demands the right to stay with her. Later, Camila is captured by a pirate called 'El Antillano', with whom she falls in love.