Pasión Episode 3
S1, E3: Camila is still missing, along with other women, she is the captive of a group of pirates, who abuse them. Vasco and Ursula have a romantic encounter. Camila becomes friends with Jimena. Ricardo 'El Antillano' appears. Santiago finally wakes up.