Pasión Episode 5
S1, E5: The auction continues and Camila is sold to Don Timoteo de Salamanca. Lazaro deceives Ricardo saying that he did sell the brothers. Camila tries to send a letter, but Timoteo won't allow it. Camila begs Doña Francisca to help her get out of there.