Pasión Episode 4
S1, E4: A storm attacks 'the Salamander', their ship, but they manage to get out ahead. Santiago learns of Camila's disappearance. Antillano tries to be nice to Camila and she is rude. Upon reaching the port, Jimena and Camila are put up for sale as servants.