Strike the Blood Серия 1: Itogami Island is a manmade island in the middle of the Pacific Ocean where summer never ends. A high school student at Saikai Academy, Akatsuki Kojou, is on his way home from studying with his classmates, Aiba Asagi and Yaze Motoki, when he notices a girl in the Saikai Academy middle school uniform following him.