S1, E1: The series picks up in the aftermath of the accident as she must deal with a new not-so-fun stigma, while at the same time managing the other daily drama that comes with being a teenager. From a secret relationship with a popular guy, to being undermined by a mean girl, and parents who just don't get it-Jenna's misfortune will eventually serve as the catalyst for amazing change, but it's not without some missteps and mishaps along the way.