Awkward.
Knocker Nightmare
Sadie and Lissa sext a nude photo of Jenna in the girls' locker room to the entire school. Despite the ridicule and gossip, the prank also elicits some surprising reactions from Jenna's big crush Matty.
Jenna wonders if Matt is planning to take their relationship public when he invites her to a party. Jenna also realizes she might actually have more in common with Jake.
Jenna wants to define her relationship with Matty, but she worries it will come at the risk of losing him. Meanwhile, Tamara enjoys her first sex scandal after contracting pink eye in a hot tub make-out session.
A strange stalker brings Jenna's suicide stigma back to life. Jenna starts to wonder if her reputation is preventing Matty from seeing her as girlfriend material.
Jenna mingles with the mean girls when she rushes Palos Verdes' elite mother/daughter charity organization. Things get even more awkward when she bumps into Matty and Jake.