Daria
The people of Lawndale just don't get Daria Morgendorffer. See, Daria was born alienated, and now she's just trying to make it through high school with as little human contact as possible. Daria lacks enthusiasm, but she makes up for it with sarcasm.
Daria reluctantly becomes involved in the opening of Lawndales’s new student coffeehouse. She also becomes involved in its closing.
Daria’s economic class takes a field trip to a new enormous mall. Daria is sickened by the teeming masses. She discovers Quinn playing hooky in the mall. Daria is no longer sick.
Lawndale High has a couple of visitors, claiming to be modeling scouts looking for the next Christy Turlington. Quinn and Brittany have high hopes. Daria and Jane are revolted by their presence.