S3, E10: When the anomaly at Johnson's headquarters reopens, Sarah and Becker head off to check it out. Helen decides the only way to stop the destruction of life on Earth is to stop humans ever evolving and goes back in time to kill Hominids, the very first humans. The rest of the team must stop Helen at all costs.