S1, E6: The Halcyon struggles on at The Blitz rages, and our guests experience lockdown: Joe and Emma outside the hotel, and the guests in the basement. Lucian and Lady Hamilton get close, and Toby confronts his confusion. Has anybody seen Sonny and Betsey?