Lark Rise to Candleford Episode 12
S2, E12: James Dowland is confined to his hospital bed when his son arrives in Candleford. Dorcas welcomes the child into the Post Office, encouraging her staff to do everything they can to make the boy feel at home in Candleford. But this turns out to cause a great deal of turmoil when James is at last released from hospital to be reunited with his son.