S1, E160: Caroline and Thorne enjoy a romantic evening at the Cafe Russe. Brooke tells Beth that Thorne will propose to Caroline this evening. Mark surprises Donna with a romantic evening. Caroline confides in Brooke the news of Thorne's proposal. Brooke is happy that she and Thorne decided to destroy Ridge's letter.