S7, E18: Kohaku remains unconscious after being stared down by Magatsuhi, the evil will. Kagome is worried, but she has to buckle down and study for her entrance exams, so she decides to return home. But on the day of the entrance exam to her top-choice high school, Inuyasha comes to get her. Will Kagome make it to her exam?