S1, E102: Fatmagul is hired along with her evil sister-in-law for the engagement party of the eldest son of the Yasaran family. There she meets Kerin, a handsome young blacksmith who is struck by Fatmagul's beauty. Neither of them imagines that their destinies will be united forever.