Fatmagül
Fatmagül lives in a seaside town with her family, dreaming of marrying Mustafa. Kerim, marked by a troubled past, lives there too. One night, a horrific incident involving wealthy young men shatters Fatmagül's life. To hide the truth, she is forced to marry Kerim. Will justice prevail and the truth come out?