Woman
Bahar, a young widow who works tirelessly to give her children a better life, must face her haunting past and transform pain into power to move forward in life and find love.
Bahar works hard to offer a better life for her children, Nisan and Doruk, despite all the hardships she faces as a young widow.
Bahar has to work two jobs to support her children and handle the household expenses. Meanwhile, Nisan and Doruk meet a mysterious woman.
Bahar receives some good news when she visits the governorship to return the money she took.
Bahar remembers the good old times with her late husband, and Nisan has an expensive request from her mother.
Bahar and her children have fun at Yeliz's wedding, but Hikmet keeps beating Ceyda up and Bahar tries to find a way to stop him.
Bahar confesses her memories with Sarp to Yeliz and vents about his death. Hatice finds paintings that Şirin made of Sarp and expects an explanation. In the meantime, Hikmet threatens Bahar.