Lejos de ti
Alya's life in Canada comes to an end when she travels with her son to unfamiliar lands to bury her husband. There, she discovers the power and secrets of her in-laws, which turn her life into a desperate escape.
Alya and her son's peaceful life in Canada ends when they travel to Mardin to honor the last will of her husband, Boran.
After finishing her husband's last wish, Alya prepares to return to Canada, but the Albora family refuses to allow her to take her son back.
Alya is fighting to reclaim her son, but Cihan Albora won't let her go. Demir's arrival ruins Alya's escape, sparking a never-ending war.
When Alya hurts Cihan, Sadakat finds an excuse to take her son away from her. Meanwhile, Izzet disappears and Alya discovers the truth about Boran.
Sadakat threatens Alya, and Mine feels unhappy about her relationship. During an attack on the family van, Alya plans her escape with Cihan Deniz.
Alya escapes with Cihan Deniz, but they are caught by Demir Baybars. Sadkat imposes tough conditions. Meanwhile, Özkan goes after Nare.